poniedziałek, 5 stycznia 2015

Roladki z piersi kurczaka z grzybami


Na obiad proponuję roladki z piersi kurczaka z grzybami. Danie proste i szybkie do wykonania. Mało pracy, a efekt wspaniały.


Składniki:

  • 80 dag piersi z kurczaka
  • 25 dag grzybów
  • 1 cebula
  • 1 jajko
  • pół łyżeczki mielonej papryki
  • 4 łyżki tartej bułki
  • 1 łyżka mleka
  • olej
  • sół
  • pieprz
Filety kurczaka rozbijamy delikatnie tłuczkiem, najlepiej przez folię, oprószamy solą i pieprzem. Grzyby czyścimy i kroimy w plasterki, cebulę obieramy i kroimy w kostkę. Na łyżce oleju smażymy cebulę, grzyby, doprawiamy solą i pieprzem i razem smażymy przez 15 minut. Można dodać łyżeczkę posiekanej natki pietruszki. Na każdy filet nakładamy farsz, rolujemy filet w roladkę i spinamy wykałaczką. Przed smażniem roladki panierujemy najpierw w jajku roztrzepanym z łyżką mleka, a następnie w bułce tartej. Kładziemy na patelnię z rozgrzanym tłuszczem i smażymy z wszystkich stron, aż roladki się zrumienią. Do panierki możemy dodać trochę ziaren sezamu lub użyć utłuczonych płatków kukurydzianych. 

Smacznego!




1 komentarz:

  1. Znam ten przepis od mojej koleżanki, dlatego te roladki goszczą u mnie na stole przynajmniej raz w tygodniu :) Ostatnio zaczęłam eksperymentować ze stekami, ponieważ mam na nie ochotę odkąd spróbowałam prawdziwego amerykańskiego steka w restauracji Road. Niestety póki co nie potrafię w pełni skopiować tego oryginalnego smaku. Może pokusisz się o wyzwanie i wrzucisz swój przepis na steka? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój przepis? Daj G+
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po przeczytaniu przepisu.
Dziękuję bardzo i zapraszam ponownie.