sobota, 18 lipca 2015

Drożdżowe babeczki z jagodami

Gdy są jagody wszyscy robią przepyszne jagodzianki. Ja troszkę zmieniłam i zrobiłam małe drożdżowe babeczki z jagodami




Składniki:

  • 1,5 kg mąki
  • 2 szkl. mleka
  • 15 dkg drożdży
  • 10 jajek
  • 3/4 kostki roztopionej margaryny
  • 2 szkl. cukru
  • cukier waniliowy
  • jagody

Drożdże rozpuszczamy w szklance ciepłego mleko, dodając  1 łyżeczkę cukru i 1 łyżeczkę mąki. Do pozostałej mąki dodajemy wyrośnięte drożdże, a następnie ubite jajka z cukrem i cukrem waniliowym. Wszystko wyrabiamy i wlewamy roztopioną schłodzoną margarynę. Nadal wyrabiamy ciasto i pozostawiamy do wyrośnięcia. Z gotowego już ciasta formujemy placuszki, nadziewamy je jagodami z cukrem i lepimy kulki, które wkładamy do papierowych foremek. Pieczemy je w temperaturze 180 stopni przez ok. 20 minut.

Smacznego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się mój przepis? Daj G+
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po przeczytaniu przepisu.
Dziękuję bardzo i zapraszam ponownie.