środa, 9 lipca 2014

Zupa serowa

Prosta i smaczna, przy czym szybka do przygotowania. Poczęstowała mnie tą zupą kuzynka Iza. Nie mogłam jej nie zrobić w domu. Można ją zrobić z zamkniętymi oczami, proporcje składników za każdym razem mogą być inne. Raz dodam więcej pora, raz dodam więcej marchewki, ale smak serka topionego pozostaje.




Tak jak wcześniej napisałam proporcje składników mogą być różne, zależy czy bardziej lubimy por czy marchewkę. Por kroimy na cienkie talarki, marchewkę ścieramy na tarce o drobnych oczkach. Na patelni rozgrzewamy masło i na nim przesmażamy warzywa.


W garnku roztapiamy serki topione, mogą być o różnych smakach. Aby się nie przypaliły należy dodać stopniowo dodać bulion warzywny.


Do roztopionych serków dodajemy przesmażone warzywa. i miksujemy blenderem.


Na koniec dodajemy przyprawy (sól, pieprze, odrobinę papryki). Wszystko należy zagotować i na talerz. Oczywiście nie zapomnijmy o groszku ptysiowym.


Efekt imponujący, prawda? 
Smacznego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się mój przepis? Daj G+
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po przeczytaniu przepisu.
Dziękuję bardzo i zapraszam ponownie.