sobota, 13 grudnia 2014

Sernik ze śliwkami

Niedawno przeglądałam zdjęcia swoich wypieków i znalazłam fotkę z sernikiem ze śliwkami. Nie wiem dlaczego jeszcze nie zamieściłam tego przepisu, więc robię to teraz. Na pewno w przyszłym sezonie śliwkowym pojawi się na moim stole. 


Składniki:

  • 60 dag sera trzykrotnie mielonego
  • 4 jajka
  • 20 dag cukru pudru
  • 1 budyń śmietankowy
  • 10 dag masła
  • śliwki
  • cukier puder do posypania
Żółtka oddzielamy od białek. Masło ucieramy z cukrem pudrem i żółtkami. Dodajemy ser i mieszamy. Następnie dodajemy proszek budyniowy i ubitą na sztywno pianę z białek. Masę serową przekładamy do wyłożonej papierem do pieczenia tortownicy o średnicy 22 cm. Na serze układamy połówki śliwek. Sernik wstawiamy do nagrzanego piekarnika. Pieczemy pierwsze 15 minut w temperaturze 200 stopni, a następnie zmniejszamy temperaturę do 160 stopni i pieczemy jeszcze 40 minut. 
Przed podaniem wystudzony sernik posypujemy cukrem pudrem.

Smacznego!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się mój przepis? Daj G+
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po przeczytaniu przepisu.
Dziękuję bardzo i zapraszam ponownie.