poniedziałek, 15 września 2014

Wafelki do lodów

Niedawno zamieściłam przepis na rurki z bitą śmietaną. Dzisiaj zdecydowałam się na wafelki do lodów w kształcie miseczek. Były tak samo pyszne jak rurki. Oczywiście wykorzystałam już wypróbowany przeze mnie przepis (http://www.saloniksmakow.blogspot.com/2014/08/rurki-z-bita-smietana.html#more).



Wafelki w kształcie miseczek. 
Gorący wafelek nakładamy na szklankę, lekko dociskamy dłońmi i już gotowe. Po kilku sekundach wafelek jest kruchy i nie zmienia swojego wyglądu.



Możemy napełnić je lodami, bitą śmietaną i owocami.


A może zamiast miseczek rożki? Też pięknie się prezentują.



1 komentarz:

Spodobał Ci się mój przepis? Daj G+
Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po przeczytaniu przepisu.
Dziękuję bardzo i zapraszam ponownie.